Hallgatóink a Diákhitellel kapcsolatos ügyeiket a Diákhitel Direkt (www.diakhiteldirekt.hu) szolgáltatásain keresztül intézhetik. Amennyiben még nincs Diákhitel szerződése, az elektronikus úton kitöltött hiteligénylési adatlapot (2 eredeti példányban) a Diákhitel partner bankjaiban, takarékszövetkezeteiben és a felsőoktatási intézményekben lehet leadni. A hitelszerződés kizárólag személyesen adható le és a leadás helyszínén, időpontjában lehet aláírni.
Főiskolánk a Diákhitel Központtal szerződésben álló szerződés leadási pont, további PartnerPontok elérhetőségét a https://www.diakhitel.hu/elerhetosegek/partnerpontok.html oldalon találják!
Diákhitel1
Amennyiben érvényes Diákhitel1 (szabad felhasználású) szerződéssel rendelkezik, a beiratkozás előtt (minden félév elején – őszi félév esetén október 15-ig) a Főiskolán le kell adnia a szerződés mellékletéül szolgáló Engedményezési adatlapot 3 eredeti példányban.
Az Engedményezési adatlap a Neptun rendszerből kinyomtatható a Pénzügyek/Befizetés → 2020/21/1 félév Aktív tételeire szűrve a fizetendő tételt kijelölve Diákhitel1 gomb megnyomásával. A legenerált adatlapot a későbbiekben az Információ/Dokumentumok menüponton lehet elérni.
Az Engedményezési adatlap kitöltés után kizárólag személyesen adható le és a leadás helyszínén, időpontjában lehet aláírni. Az adatlap leadásakor a Főiskola Tanulmányi Hivatala a Neptun rendszerben „befogadja”, ezt követően 24 órán belül elérhetővé válik a hallgatónak a bejelentkezés, a tárgyfelvétel.
Diákhitel2
Amennyiben érvényes Diákhitel2 (kötött felhasználású) szerződéssel rendelkezik, a beiratkozás előtt a Neptun rendszerben Pénzügyek/Befizetés 2020/21/1 félév Aktív tételeire szűrve a fizetendő tételt kijelölve a fizetendő tétel végén található + (plusz) jel megnyomásával Diákhitel2-t kiválasztva. Ezt követően a hallgatónak az Ügyintézés/Beiratkozás, Bejelentkezés/2020/21/1 félév/Lehetőségek/Beiratkozás menüpont alatt regisztrálnia kell bejelentkezését a 2020/2021/1 félévre.
Diákhitel szerződéskötés és engedményezési adatlapok leadása 2020. október 15-ig csütörtöki napon 9.00–12.00 és 13.00–16.00 óra között a Főiskola Információs és Szolgáltató Központjában.
A hallgató minden adataiban és jogviszonyában bekövetkezett változást köteles bejelenteni a Diákhitel Központnak!
Korábbi tartozás esetén Diákhitel nem vehető igénybe a tartozás rendezéséig.